follower

Wednesday, July 18, 2012

minggu peperiksaan anak anak didik

;) *buat muka comel
minggu ni merupakan minggu peperiksaan percubaan PSRA anak anak didik aku.. bila dah sebut peperiksaan percubaan tu nampaknya peperiksaan yg sebenarnya tak sabarsabar nk muncul..kan? aku tahu, bukan dorg yang rasa berdebar atau takut tp kitorang guru gurunya lebih over takut + berdebar..haha biasala, dulu aku waktu sekolah cam tu jugak.. selagi tak tiba minggu peperiksaan yang sebenar tak kan datang perasaan takut tu.. sebab tu laaa result tak dapat 11A T_T


so, hari ni hari yang yang ke-3 anak anak didik aku exam..subjek akhlak/sirah..tgk dorg jawab paper rasa cm dorg ni sebenarnya tak sedia lagi nk jawab paper.. main jawab hentamkeromo je .. macam mana laa nk exam betol..ye dok?

tgk? siap conteng conteng lagi sebab terlebih masa 

paper hari ni mula dari 2.30 hingga 4.30 p.m . aku masuk dewan PSRA dalam pkol 3.30 sebab aku de kelas 2 masa.. so, dari layan layan bosan dekat dewan tu, aku amik gamba tanpa pengetahuan dorg..hahaha







ni je yang aku sempat , lepas tu dah sebok dorg angkat tgn nk tanya jawapan soalan hehe then dalam pkul 4.35 terus kutip paper..

p/s : ada sorang muka anak didik aku macam amran ismail (watak emeriz dlm cinta buat buat emelda) ;)


No comments:

Post a Comment