follower

Tuesday, July 17, 2012

hijau itu tenang~

assalamualaikum dan selamat pagi ;)

comel dok gamba nie? ;D
anak buah aku bahagia je tido walaupon bunyi bising yang teramat sampai aku pon rasa nk pekak..hahaha

ahad lepas 15hb Julai dalam pkul 7 malam , my mom ajak p perhimpunan hijau kat stadium kuala selangor .. aku pon excited laa kan, tak pernah pegi.. selama ni tgk org lain pegi, then masukkan dalam internet je..hehe
so, lepas mandi, solat and terus siap-siap.. dalam pkol 8 malam, kitorang (mak, aku, abang, abg ipar and along serta anak2 dia) gerak dari rumah.. dalam 20 minit sampai sana sbb dekat, rumah kat ijok je pon... nk cari parking punya laa susah sbb banyak gler kereta..

so, abg ipa aku (dia drive) berhentikan kitorang dekat depan stadium dulu, then baru dia n abg aku p cari parking.. pusing2 nk cari parking paling dekat tp tak jumpa.. last2 dapat jauh

along n mak..
sementara tunggu dorg cr parking yang tersangat lama , tangkap gamba laa dlu..



dalam 20mnt, baru dorg sampai .. sian dorg kene jalan kaki dlm 1km p stadium .. hahaha sampai2 je terus beli baju hijau, dan dan tu jugak pakai.. semangat betol..


abg ipa n abg 

lepas tu, kitorang terus masuk stadium n cari tempat.. tgk dalam tu, ramainya.. takut anak buah aku yg nakal ni hilang, pesan kat dorang siap2.. jgn lari lari, kalu hilang mama ya taknak cr.. dorg dgr jelaa,, pegang je tgn.. then, terus cr tempat nk duduk.. duduk laa dekat atas rumput alaskan surat khabar..rasa seronok jugaklaa tgk pakcik makcik kakak abang adik adik orang lain semangat ucap allahuakhbar .. cuaca pulak berangin rasa sejuk je.. anak buah aku pon semangat kibar bendera ..haha

umairah ;)



org ramai pakai baju hijau , aku pakai purple.. lari tema..hihihi

mak yg sentiasa bersemangat.. hehe

tp kitorang tak tunggu sampai abis sbb dah gerimis dalam pukul 11 malam .. mak suruh balik sebab bawa baby kan.. takut demam kalu hujan lebat tiba2.. dahlaa nk ke kereta tu jauh kemain.. dengan dukung si zahirah , rasa nk tercabut kaki aku.. tp memang seronok, tgk warna hijau tu rasa tenang je.. hehe ;)

ramai kan kan kan

cuba cr aku kat mana..hehe
peace ^^


No comments:

Post a Comment