follower

Thursday, July 5, 2012

IS dah sedar ;)

assalamualaikum.. selamat pagi ;) *ehh, hari ni aku mcm ceria sikit.. semalam dah buat muka cekodok basi
ye,hari ni aku memang hapy sikit..( sikit je kot ) malam td inchek shaye dah buka mata (sedar dr excident kelmarin). macam mana laa aku tak buat muka cekodok basi comell , hampir sehari juga laa aku tak tak dapat news dari dia.. dia oke ke, teruk ke.. sedih kot aku.. puas aku call membe2 tanya, tp semua ta tau keadaan dia..yela, semua dok call hp dia tp tak d angkat, rupa2nya hp dia kene curi dgn org yang tolong masa dia excident tuh.. ( mengong punya org, buat baik sebab tlg selamatkan Inchek aku , tp dalam masa yg sama buat jahat curi hp dia ) then, aku call membe yg keje sama tmpat dgn dia, yelaa, nk tau keadaan dia kan.. kalu membe yg nie tak tau juga keadaan dia, aku redha jelaa sampai dia contact aku balik *ayat pasrah
nasib baik membe ni tau jugak laa keadaan dia..lega sikit laa (sikit je kot) aku lepas tau dia tak pape sgt just muka n tulang rusuk yang teruk..tp nk tau jugak keadaan sebenar dari mulut inchek aku nie..takpe laa, nanti dia sedar dia contact aku laa kot..
so, malam td dia text aku.. mula2 dapat text dr dia, terkejut gaklaa aku.. yelaa, tgh sakit kan..tak sangka secepat ni dia inform aku everthinglaa,, myb dia taknak wat aku susah aty or tertanya-tanya..nasib baik ktorg de gne 2 no... kalu tak, terpaksa laa aku tunggu sampai dia betol2 sihat bley kuar cr no lain.. aku nk tanya mcm2 tp rasa keadaan dia cm tak oke lg, takpelaa tunggu sampai dia sihat sikit..(tau laa nasib dia mase tu nanti, aku serang dia dgn macam2 soalan) dia dah text aku bgtau everthing dah kira oke laa.. yg dia bgtau, muka dia teruk gak, bahu dia belah kiri patah, tgn kaki oke cuma nk jalan cm biasa tak ley lagi..
nak marah dia pon tak guna  sgt berguna, yg kali bawak mto tu jgn sampai ta ingt dunia.. hari ni dah terkena, so,ingtlaa sampai bila2..baru nk tgk dia kat hosp ngn girlfriends aku, tp dia balik dah.. so tak jd laa p..suruh dia rest jelaa kat rumah sampai betol2 sihat...

p/s : Inchek, hope bnda nie takkan berlaku lg k..so, takecare yourself

No comments:

Post a Comment