follower

Thursday, December 2, 2010

Hari pertama SPM!

DUP! DAP! DUP! DAP!

amat menggerunkan..
subjek 1st bahasa melayu..
hakhakhak..

sepanjang exam SPM ni,,aku dok kat ostel..
biasala,,nak menyenangkan diri..
kalau kat rumah,memang tak study..


hari pertama camni la aku..
takut,,berdebar2..
semuanya menggelabah..
de je yg tak kene..
cam tak cukup masa je nak siap2..
padahal,bangun kol 5 pg,,

yg tak ley bla..
pg tu la baru teringat tak ikat tali kasut..
hehehe..
pg tu gak la nak call mak..
pg tu gakla nak cr pensel yg guna malam td ..
semua pg tuh..
hekhekhek..
aku rasa budak2 bilik aku je menggelabah..
yang len sume tenang..
hehehe

memng syok laa dok ostel..
lagi2 dok ngn merekamereka ni..
heheheehe


 nody..
cun x?k.. jangan ngorat!!jgn gak puji..
hehehe
dia ni la peneman tido aku..
dia gakla yg wat katil aku tmpat sidai baju..
mentang2 aku tdo secara nomad..
haishh! cik aez..hehehe


 izzah..
atau lebih d kenali cik san shine..
hehehe
dia ni la buku rujukan aku selain buku2 yg t'susun kat loker tuh..




 ierah dee..(pelik2)hehehe
kalu kenang blek,bley wat aku tergelakgelak,,
lagi2,,ble ingat kaw,ierah dee..
bley giler aku..
lepas ni kalu aku npk nyamuk,,mesti aku ingat kau..
dia kan kawan ko..dia kan suka wat ko gatal2..
hahaha


 fateha
paling rajin mengemas..hehe
sian dia,,dia dah sapu..mesti de yg wat sepah..
bajet cam de budak kecik je..
sampai dia nak wat jadual..
tp ktorang cadangkan..
isnin samp jumaat turn dia..
sabtu ahad je ktorg gilir2..
hehehhe

noon


sada

and

(cik aman) hehehe


thanks laa sahabat..:)

p/s:lg 4 paper ni jgn tension2..hehe
do da besh!! chayok2!!




2 comments:

  1. ari2 nme ak last,,,
    nih nme ak ktige lak..
    wahahahaha..
    puas aty ak.
    heh/
    ^____^

    anyway,x nk crite psl TAMADUN kehh?

    p/s:hari tuh ak last yg stay kt bilik ak kmas2 n sapu2.klo kotor,siap ko.haha

    ReplyDelete