follower

Friday, November 19, 2010

aku dah jatuh cinta!!

OH! MY LADY..

ouh..aku tak sangka aku dah jatuh cinta ngn cter..


baru tgk 2 hari..
cter ni memang amatamat besh..
dan aku amat tak tahan tgk budak kechik ni..


comei kankankan??
oleh kerana cter ni besh,,aku lupa kejap aku nak peksa selasa ni..
hekhekhek (knp laa dikau sguh pemalas)
sape suruh tv8 kuarkan cter ni...
aku punya la excited nak bace sejarah 
(kononkonon je ni,) hehehe
lalu depan tb,trus melekat sampai pukul 9.30pm
lepas ni dah tak buley nak tgk..
esk nak blek asrama..
mgu depan nak exam..
so,doakan nurshahirah d permudahkan jwab semua paper ye..
bye! bye!


2 comments:

  1. tu la sbbnya kena duk asrama..
    ko tu pantang jmp tv..terus melekat dpn tv..
    nak peksa..kena lupakan tv sekejap..

    ReplyDelete
  2. ada sesuatu tu yiera d sini .. ngee :)

    http://sitiaishahceritera.blogspot.com/2010/11/dapat-award-blog-cantek.html

    ReplyDelete