follower

Thursday, February 10, 2011

tempoyak memang sedap ! ;D

hye u .. ;D
dah seminggu lebih aku d serang penyakit M..
aku memg malas gler nak berblog + kemas + on9 + n wat pape pun..
yg aku taw, tgk tb je..
2 pun layan cter sejuta cinta marshanda je.. *mak ai..teruknya aku nih

dan d sebabkan penyakit aku.. bank nuff aku tak bertambah.. T.T *tanak kwn nuff..

aku nak cerita kat u all nih..
aku lapar laaa..hehe
rndu sgt nak makan tempoyak...
mgu lepas, aku blek kg negeri 9 cz de wat knduri..
u all taw la kan..
kat sana pebret mkn tempoyak..
mak ai..sodap gler,..
sampai tapautapau bagai..
aku pun pe lg..kat sana makan malumalu..
blek umah makan sampai ta hingat dunia laaa..
habis taw tak..


aku rasa cam rugi je tak makan dr kechik..
yela..aku bru pandai makan tempoyak..
sebelum ni aku ta suka..
tgk mak n akak aku je mkn..

ha,, hambik ko.. skrg dah mkn sekali nak makanmakanmakan lg..
makanmakanmakan..
sampai ta cukup pinggan + nasi..hehe
abslaa aku..
impian nak slim tgl harpan je.. ;D

5 comments:

  1. cam ne nak kurus..asyik makan n tgk tv jerk..hehehe

    ReplyDelete
  2. along : aku rasa hasrat aku ta kesampaian.. T.T

    liyana : hehe kte same laaa... ;D

    ReplyDelete
  3. ah kau.
    semua makanan kau tibai.
    hahaha

    ReplyDelete
  4. ko dengki kan cik garu garu haha

    ReplyDelete